آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه در آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در مسجد القائم محلات گفت: انسجام حکومت اسلامی با حمایت قاطع از نائب امام زمان (عج) انجام می شود و در واقع صیانت از حریم ولایت در نظام مقتدر اسلامی، یک اصل اساسی است.
وی ادامه داد: جدایی دین از سیاست دسیسه دشمنان و توطئه شوم برای شکاف در جامعه اسلامی است و برخی ها اعلام می کنند که روحانیت باید از حکومت کنار رود و با قاطعیت اعلام می کنیم که دشمنان با وجود مقام معظم رهبری، آرزوی خدشه به نظام اسلامی و انقلاب را به گور خواهند برد.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی در آزمون عصر غیبت موفق هستند که در صراط دین باشند و با آموزه های معنوی و اسلامی همنشین باشند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: برای آگاهی از آموزه های دین مبین اسلام باید از کسانی پیروی کرد که دلسوخته نظام و انقلاب باشند و عمر خود را در راه نشر و ترویج اسلام و قرآن صرف کرده باشند.
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر کشف جنازه مومیایی شاه پهلوی افزود: برخی می گویند باید جنازه رضا شاه را با احترام جابه جا کرد و اینها همان کسانی هستند که شیخ فضل الله نوری را بر سر دار کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: تخریب متدینین به بهانه های مختلف کاری ناپسند است و باید تا آخرین قطره خون از ارزش های نظام و انقلاب پاسداری کرد.
آیت الله خاتمی در خصوص انتشار فیلم برخورد مامور گشت ارشاد با یکی از بانوان افزود: حجاب از مولفه های اصلی اسلام و حکومت اسلامی است و بی تفاوتی در مقابل این امر جایز نیست و برخی ها با انتشار این فیلم به دنبال ایجاد تنش در جامعه هستند تا ضابطین در حد تذکر دادن هم وارد نشوند.
وی ادامه داد: در روز ظهور حضرت مهدی (عج) دیگر از زر و زور و زرادخانه های اتمی آمریکا و متحدانش خبری نیست و آن روز فقط ندای توحید فراگیر است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.