به گزارش ایرنا، این دیدار حساس با حضور تماشاچیان مشتاق اراکی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد و تیم فوتبال آلومینیوم از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و با یک بازی تاکتیکی و حساب شده اجازه هیچ حرکت خطرناکی به تیم راه آهن تهران نداد.
شاگردان حامد بصیری که تا پایان هفته بیست و نهم لیگ دسته یک کشور با 32 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ دسته یک جای گرفته بودند میزبان راه آهنی بودند که تا پایان همین هفته تنها 10 امتیاز به دست آورده و سقوط این تیم به لیگ دسته 2 کشور نیز قطعی شده است.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه مهدی خلج با یک شوت سنگین در دقیقه 15 نخستین گل تیمش را به ثمر رساند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از به ثمر رساندن گل اول با روحیه ای مضاعف توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه سجاد آقایی در یک تاکتیک تیمی پشت محوطه جریمه حریف، صاحب توپ شد و توانست گل دوم تیم خود را به ثمر برساند تا شاگردان حامد بصیری با نتیجه 2 بر صفر نیمه نخست این بازی را به پایان برسانند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیمه دوم بازی نیز تسلط کامل بر حرکات بازیکنان حریف داشت و چندین موقعیت گل زنی را در محوطه جریمه حریف از دست دادند تا اینکه در دقیقه 75 بازی، ابوالفضل قربانی با ضربه سر سومین گل آلومینیوم را به ثمر رساند.
بعد از گل سوم آلومینیوم بازی به صورت متعادل در جریان بود تا اینکه وحید جعفری هافبک نفوذی تیم آلومینیوم اراک با ضربه ای سهمگین از پشت محوطه جریمه حریف، چهارمین گل تیم خود را به ثمر رساند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با 30 بازی و 35 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.