به گزارش ایرنا علی اصغر کلانتری، عصر یکشنبه در پایان بازی مقابل تیم شهرداری ماهشهر بیان کرد: دیدار سختی داشتیم و نیمه نخست هم بسیار بد بازی کردیم و یک گل خوردیم.
وی اضافه کرد: می توانستیم در پنج دقیقه نیمه دوم، 2 گل بزنیم که از فرصت ها استفاده نکردیم و خدا را شاکریم که در پایان با دست پُر از میدان خارج شدیم.
کلانتری با انتقاد از قضاوت داور این دیدار اظهار کرد: از داور بازی راضی نیستم چرا که که یک پنالتی مسلم ما را نگرفت که اگر این اتفاق افتاده بود روند بازی به سود تیم ما تغییر می کرد.
سرمربی تیم فجر تاکید کرد: از قضاوت داوران جوان خیلی راضی هستم و آنها بهتر و کم اشتباه تر از داوران با تجربه قضاوت می کنند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز، عصر یکشنبه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر یک از سد تیم شهرداری ماهشهر خوزستان گذشت.
تیم فجر سپاسی شیراز هم اینک با 46 امتیاز همچنان جایگاه خود را در مکان چهارم حفظ کرده و تیم شهرداری ماهشهر هم با 32 امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران، سه تیم انتهای جدول هستند و تیم راه آهن نیز سقوطش قطعی شده است.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.