به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران قمی برگزار شد، تیم قعر جدولی راه آهن تهران از دقیقه 24 با تک گل مهران مرادی از تیم میزبان پیش افتاده و در کمال ناباوری سه امتیاز را در قم کسب کرده است.
هر چند تیم فوتبال صبای قم در لیگ امسال وضعیت چندان بهتری از تیم راه آهن تهران نداشت ولی تغییر و تحولات هفته های اخیر تیم صبا از یک سو و فرصت میزبانی از سوی دیگر، هواداران صبا را به کسب این سه امتیاز امیداور کرده بود، ضمن اینکه تیم راه آهن تهران 80 درصد بازی های قبلی خود را در این فصل واگذار کرده است.
در این مسابقه عرفان اسفندیاری، صابر خوشنام، امیررضا بیات، صادق نجفی، محمدرضا نیک‌نهال، مهران قاسمی، مهران مرادی، عباس محمدرضایی، آرمان قربان‌نژاد، حسین امامیان و یزدان کاکاوند برای تیم فوتبال صبای قم و محمد امین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، مهدی جعفرپور، علی مولایی، مسعود ابرقویی، آرش اسماعیلی، علی غلامرضایی، جهانگیر عسگری و امیرحسین خسروانی برای تیم راه آهن به میدان رفتند.
از جذابیت های این مسابقه، جدال دو پیشکسوت سابق فوتبال ایران یعنی محمد مومنی به عنوان سرمربی صبا و محسن بیاتی نیا سرمربی راه آهن بود که هر دو از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلان تهران بودند.
صبای قم اکنون با 12 امتیاز در رده هفدهم و راه آهن تهران با 10 امتیاز در رده هجدهم جدول هجده تیمی قرار دارد و تا امروز تیم های راه اهن تهران، صبای قم و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
اختلاف امتیاز تیم ایرانجوان بوشهر به عنوان تیم شانزدهم جدول با تیم صبای قم به عنوان تیم هفدهم 9 امتیاز می باشد. تیم شهرداری تبریز به عنوان تیم پانزدهم نیز 7 امتیاز با تیم ایرانجوان بوشهر اختلاف دارد، بر همین اساس به نظر می رسد سقوط این سه تیم( راه آهن تهران، صبای قم و ایرانجوان بوشهر) قطعی است.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.