داود طالبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 2 هزار و 470 بازرسی از واحدهای صنفی دلیجان انجام شده و ارزش پرونده های تخلف کشف شده این شهرستان معادل 2 میلیارد و 713 میلیون ریال است.
وی اظهارکرد: این پرونده ها برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت دلیجان خاطرنشان کرد: عمده تخلف صنفی در این شهرستان گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت بر روی کالاها بوده است.
طالبی بیان کرد: در این مدت 17 واحد متخلف در 131 بازرسی در حوزه قاچاق کالا در دلیجان کشف شده که ارزش پرونده های تشکیل شده در این زمینه 41 میلیون و 640 هزار ریال بوده است.
وی ادامه داد: با اجرای طرح نظارت بر کالا و خدمات ویژه نوروز که از اسفند پارسال در دلیجان کلید خورد، 11 گشت مشترک با بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی بر روند بازار نظارت دارند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت دلیجان افزود: در 150 بازرسی انجام شده در طرح بازرسی نوروزی دلیجان تاکنون 15 واحد صنفی متخلف کشف شده که ارزش پرونده ها درر این راستا 34 میلیون و 730 هزار ریال بوده است.
وی ادامه داد: برای تنظیم بازار نوروزی مرغ منجمد به میزان 22 تن، برنج هندی و تایلندی به میزان 39 تن، 388 کارتن تخم مرغ و 22 تن پرتقال و 38 تن سیب درختی با قیمت مصوب دردلیجان توزیع شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 50 هزار نفر جمعیت دارد و حدود 2 هزار و 200 واحد صنفی دارای پروانه کسب است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.