دکتر ساسان گازرانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید مسئولان ستاد تسهیلات خدمات سفر در ‌گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین نوزاد تولد یافته در سال 1397 از اتباع کشور افغانستان و جنسیت وی هم پسر است که‌ ساعت 2:10 دقیقه بامداد چهارشنبه در زایشگاه بیمارستان زنان و زایمان شهدای 17 شهریور متولد شد.
وی افزود: از 9 نوزاد متولد شده در 24 ساعت نخست امسال،‌ هفت نوزاد با جنسیت پسر و 2 نوزاد هم دارای جنسیت دختر هستند.
وی در مورد مراجعان به اورژانس بیمارستان مدرس در 24 ساعت گذشته،‌ گفت: در این مدت 322 نفر به بیمارستان مراجعه کردند که 281 نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شدند.
گازرانی گفت: در مجموع 51 بیمار در بیمارستان مدرس بستری هستند که 41 مورد از این بستری ها مربوط به 24 ساعت اخیر و شامل مردم ساوه و مهمانان نوروزی هستند.
وی گفت: در اورژانس این بیمارستان پزشکان متخصص و عمومی به طور شبانه روزی فعالیت دارند و در پنج بخش جراحی،‌ قلب،‌ زنان،‌ کودکان و داخلی نیز پزشکان متخصص به صورت شیفتی فعالیت دارند.
معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه از فعالیت بخش دیالیز این بیمارستان با 80 تخت خبر داد و گفت: به منظور جبران تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهر، 22 بیمار دیالیزی در این مرکز پذیرش شده اند.
وی گفت: بیماران دیالیزی این بیمارستان هیچ مبلغی بابت دیالیز پرداخت نمی کنند و مجموع هزینه ها از سوی شرکت های بیمه گر تامین می شود.
شهرستان های ساوه و زرندیه با جمعیتی افزون بر 450 هزار نفر دارای 500 تخت بیمارستانی هستند.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.