به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده روز پنجشنبه در همایش شهرداران استان مرکزی در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، افزود: هر نوع فعالیت سیاسی با هر گرایش فکری و حزبی در کشور ایران آزاد است اما این فعالیت ها نباید در مسائل مدیریتی تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: شوراهای اسلامی منتخب مردم و شهردار برگزیده اعضای شورای اسلامی شهر است و باید با تمام ظرفیت در راستای رضایت شهروندان گام بردارد.
استاندار مرکزی اظهار کرد: دخالت مسائل سیاسی در موضوعات مدیریت تخصصی فرصت خدمت و منابع ملی را هدر می دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه همه شهرهای استان مرکزی در مسیر های اصلی قرار دارند و به نوعی استان مرکزی کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب محسوب می شود، شهرداران وظیفه دارند برای شهرهای خود نمادهایی را طراحی کنند.
آقازاده افزود: زیبا سازی مبادی ورودی شهرها نیز مسئله مهمی است که باید در برنامه های کوتاه مدت شهرداری ها گنجانده شود.
وی در خصوص فعالیت سازمان همیاری های شهرداری ها نیز گفت: اگر چه فعالیت این سازمان در استان مرکزی قابل قبول است اما تنوع در منابع مالی این سازمان بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری های استان مرکزی نیز در این همایش گفت: میزان تخصیص اعتبارات این سازمان در سال جاری نسبت به سال 1390، هزار برابر شده است.
مجتبی عالیخانی افزود: بودجه سازمان همیاری های استان مرکزی در سال جاری 470 میلیارد ریال بود که بیش از 90 درصد آن جذب شده است.
وی ادامه داد: بودجه سازمان همیاری های شهرداری های استان در سال آینده نیز 400 میلیارد ریال هدفگذاری شده است.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت ، 12 شهرستان و 33 شهر دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.