مجید تاسمه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 15 میلیارد و 500 میلیون ریال از این مبلغ از طریق سازمان همیاری شهرداری های کشور و اعتبارات استانی به حساب شهرداری صالح آباد واریز شده است.
وی افزود: همچنین طی مدت یاد شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز پنج میلیارد ریال از محل منابع نفت برای شهرداری صالح آباد مصوب شد.
بخشدار صالح آباد یادآور شد: برای آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر صالح آباد طی 2 مرحله قیر رایگان از طریق سازمان همیاری 180 تن و از طریق اداره کل راه و شهرسازی 300 تن به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
تاسمه تاکید کرد: 25 میلیارد و 500 میلیون ریال در مجموع از محل سرجمع اعتبارات توسط دولت تدبیر و امید تاکنون به حساب شهرداری صالح آباد واریز شده است.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهر صالح آباد تکمیل پارک مرکزی شهر است که اعتبار آن از محل منابع شهرستان تامین شد و هم اکنون 80 درصد پیشرفت دارد که انتظار داریم شهرداری با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند تا پایان سال این پروژه را به اتمام رسانده و مورد استفاده شهروندان و زائران قرار دهد.
بخشدار صالح آباد گفت: با توجه به اینکه شهر صالح آباد در مسیر عتبات عالیات قرار داشته و وجود امامزاده جلیل القدر علی صالح (ع) حال هوای معنوی به شهر داده است، روزانه پذیرای تعداد زیادی از مردم استان و استان های همجوار هستیم که رونق خاصی از لحاظ فرهنگی به شهر داده است که می طلبد ، اوقاف و امور خیریه توجه ویژه ای به امامزاده داشته و جهت رفاه حال زوار شتاب بخشی در تکمیل شبستان های در دستور کار قرار دهند.
بخشدار صالح آباد گفت: غار زینگان نیز یکی از هدف های گردشگری این بخش است که در ایام نوروز و سراسر سال پذیرای گردشگران بوده و در صورت جانمایی زیرساخت های رفاهی می تواند به یک محل مناسب برای اشتغالزایی و درآمدزایی تبدیل شود.
بخش پنج هزار نفری صالح آباد در فاصله 45 کیلومتری شهرستان مرزی مهران و در مسیر عزیمت زائران عتبات عالیات قرار گرفته و دارای هشت روستای دارای سکنه است.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.