سرهنگ محمدرضا روشن دل روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: اقلام قاچاق کشف شده شامل انواع پوشاک، لوازم خانگی، سوخت، لوازم بهداشتی ومواد غذایی بوده است.
وی گفت: در سال جاری همچنین 732 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در زرندیه کشف وضبط شده که این میزان کشفیات 340 درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد و در این راستا 492 قاچاقچی دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی زرندیه گفت: 811 دستگاه موتورسیکلت امسال در این شهرستان کشف وضبط شده و کشفیات مشروبات الکلی نیز افزایش 100درصدی داشته است.
سرهنگ روشندل بدون اشاره به رقم تصادف های درون شهری و برون شهری این شهرستان اضافه کرد: میزان تصادف های جرحی در سال جاری در زرندیه 9 درصد افزایش یافته و تصادف های منجر به فوت 7 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اضافه کرد:با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی گروه های گشت سیار و ثابت در سطح شهرستان پیش بینی شده و با متخلفان و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد خواهد شد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر درمسیر عبوری مرکز به جنوب وغرب کشور واقع شده است و از شهرستان های مهاجر پذیر استان نیز است.
/6013/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.