به گزارش ایرنا،سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: بر اساس اقدامات و اطلاعات، مطلع شدیم که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شرق کشور به استان فارس و شهر شیراز را دارند.
وی ادامه داد: با توجه به اطلاع از مسلح بودن قاچاقچیان و تجربه کشف بخشی از این محموله در لارستان، در محل باجگاه دستور توقف به خودروهای حامل مواد مخدر داده شد که در نهایت و به دنبال درگیری مسلحانه پنج قاچاقچی که یکی از آنها در درگیری زخمی شد در دام افتادند.
او اظهار کرد: از این قاچاقچیان علاوه بر یک هزار و 300 کیلوگرم ماده مخدر که شامل 655 کیلو تریاک و 645 کیلو حشیش می شود، سه قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی فارس، با اشاره به افزایش 25 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در فارس بالغ بر 41 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شده و در این ارتباط 14 هزار و 198 نفر که عمدتا خرده فروش بودند دستگیر و 896 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

**کشف 230 میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی فارس، ارزش کالای قاچاق کشف شده در استان طی 11 ماه گذشته را 230 میلیارد تومان برشمرد و گفت: در همین رابطه چهار هزار و 218 دستگاه خودرو توقیف و 6 هزار و 249 متهم نیز دستگیر شدند.
گودرزی افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه پارسال 24 درصد افزایش را نشان می دهد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.