به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: در ارتباط با این مواد 42 باند مواد مخدر منهدم، 11هزار و 554 متهم شامل قاچاقچی، خرده فروش مواد افیونی، حمل کننده مواد مخدر و معتاد دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
او ادامه داد: یک هزار و 200 کیلوگرم از این مواد کشف شده مربوط به کشفیات هفته نخست دی ماه جاری است که در پیوند با آن 262 متهم دستگیر شدند و 14 دستگاه خودرو متعلق به آنها نیز توقیف شد.
وی، در مورد اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر هم گفت: در قالب این طرح، تعداد دستگیرشدگان خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال 96 تاکنون در استان فارس در مقایسه با مدت مشابه پارسال 33 درصد افزایش داشته است.
گودرزی به شمار دستگیر شدگان خرده فروشان مواد مخدر اشاره ای نکرد.

**کشف 196 میلیارد تومان کالای قاچاق
فرمانده انتظامی فارس، ارزش کالای قاچاق کشف شده در 9 ماه امسال را 196 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت:
این میزان کشف کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال 95 بیانگر 38 درصد افزایش است.
گودرزی گفت:در ارتباط با این کالاهای مکشوفه، چهار هزار و 970 متهم دستگیر شدند و سه هزار و 435 دستگاه خودرو توقیف شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: 216 دستگاه تلفن همراه، 6 دستگاه خودرو خارجی، چهار هزار و 200 کیلوگرم سیم مسی و 60 هزار لیتر گازوییل از مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در استان فارس ظرف یک هفته گذشته است.
وی، دستگیری جاعل پست های مدیریتی استان و مدارک و مستندات دولتی، دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با 25 فقره سرقت، انهدام باند سارقان احشام با کشف 760 احشام مسروقه و دستگیری سارق درون خودرو با 25 فقره سرقت را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی استان فارس در هفته گذشته عنوان کرد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.