به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرندیه افزود: مردم با حمایت پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که انقلاب و نظام اسلامی انتخاب آنان است و هرگز مشکلات اقتصادی نمی تواند وحدت و انسجام ملت را خدشه دار کند.
وی اظهار کرد: دشمن با تمام ابزارهای تبلیغی کوشید تا با سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات القا کند که مردم از انقلاب اسلامی فاصله دارند اما در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تمام این توطئه ها درهم شکست و ملت حمایت قاطع از نظام اسلامی و ولایت فقیه را فریاد زدند.
خطیب نماز جمعه زرندیه تصریح کرد: اگر چه برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز مردم را می آزارد اما هیچگاه باعث نمی شود که آنان از راهی که برگزیده اند منحرف شوند و با قاطعیت و همراه نظام اسلامی خواهند کوشید تا از مشکلات گره گشایی شود.
حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند تلاش جدی و مضاعفی در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی و نیز توجه به جوانان و معیشت مردم داشته باشند.
وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا الگوی کاملی از رهرو و حامی ولایت است.
حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: بانوان جامعه اسلامی باید از شیوه و روش زندگی حضرت زهرا(س) درس تربیت فاطمی بگیرند و زندگی این بانوی بزرگوار اسلامی سراسر آموزه هایی از عفاف و حجاب است .
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه ،خشکرود و رازقان است.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 منطقه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
4896/6539 /6013/خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.