حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان، با تقدیر از حضور مردم زادگاه امام راحل در جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن افزود: دشمنان با طراحی فتنه و توطئه های بسیار به دنبال سنگ اندازی در مسیر بالندگی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستند.
وی اظهارکرد: دشمنانی قسم خورده جمهوری اسلام ایران از روزهای آغازین پیروزی انقلاب، تلاش کردند تا نظام را از مسیر بالندگی منحرف کنند اما در هر زمانی با ایستادگی و مقاومت مردم مواجه شدند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: منافقین کوردل 17 هزار نفر از مردم بیگناه و مظلوم را ترورکردند و 72 تن از نخبگانی همچون شهید آیت الله بهشتی را به شهادت رساندند.
امام جمعه خمین گفت: با وجود توطئه ها و تحریم های غیر عادلانه در برهه های مختلف، نظام اسلامی همچنان استوار به راه خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام حسینی به پیشرفت های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای در زمره هشت کشور بزرگ جهان قرار دارد.
وی ادامه داد: ایران در حوزه فناوری های نانو، به برکت انقلاب اسلامی در شمار چهار کشور برتر جهان قرار دارد.
امام جمعه خمین تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی مانند برق رسانی، آب رسانی ، جاده سازی در کشور انجام شده و باید این پیشرفت ها و اقدامات برای نسل جوان تشریح شود.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی هر زمان احساس کنند باید در صحنه حضور داشته باشند با شور و نشاط انقلابی، از آرمان های نظام و رهبری حمایت می کنند.
وی افزود: مردم از سران سه قوه انتظار دارند تا با پیروی از رهنمودهای مقام معظم و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارند.
همزمان با سراسر کشور در 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم زادگاه معمارکبیر انقلاب بار دیگر با آرمان های نظام تجدید بیعت کردند.
راهپیمایان مسیر میدان 15 خرداد تا میدان مدرس را پیمودند و در پایان راهپیمایی قطنامه ای در هفت بند قرائت شد.
مردم شهرهای قورچی باشی و روستاهای شهابیه، خوگان، لکان، دهنو، فرنق و رباط مراد نیز درآیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.
شهرستان خمین، زادگاه معمار کبیر انقلاب دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.