سرهنگ ابوالفضل امیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: پلیس راهور استان مرکزی با همکاری دیگر عوامل انتظامی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن، محدودیت ها و ممنوعیت ترافیکی لازم در مناطق مختلف استان را اعمال می کند.
وی بیان کرد: این محدودیت در شهرستان های مختلف از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان اطلاع رسانی می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در کلانشهر اراک از ساعت هفت صبح روز 22 بهمن جاری آغاز و تا پایان برگزاری راهپیمایی ادامه دارد.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: محدودیت ترافیکی فردا (یکشنبه) در مسیرهای منتهی به خیابان محسنی و خیابان ادبجو، میدان جهاد به سمت مصلی، میدان ولی عصر (عج) به سمت مصلی، میدان ولی عصر (عج) به سمت خیابان امام خمینی (ره)، میدان هفت تیر به سمت میدان شهدا، خیابان 22 بهمن به سمت میدان شهدا، از 12 متری خیابان شهید رجایی به سمت میدان شهدا از تقاطع خیابان آیت الله غفاری در خیابان دانشگاه به سمت مصلی، از تقاطع خیابان ادبجو - قائم مقام به طرف خیابان ادبجو و میدان البرز اعمال می شود.
وی بیان کرد: هیچ خودرویی از ساعت 21 روز شنبه جاری در مسیرهای راهپیمایی اجازه پارک ندارد و خودروهایی که در این مسیرها پارک شود، توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: انتظار است شهروندان در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن مانند سنوات قبل، همکاری خوبی با ماموران پلیس راهور این استان داشته باشند.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.