سرهنگ ابوالفضل امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محدودیت ها از ساعت 19 روز جمعه تا پایان برگزاری آیین شام غریبان در یکشنبه شب آتی ادامه دارد.
وی بیان کرد: محدودیت های ترافیکی کلانشهر اراک از میدان فراهان به سمت فلکه قرآن (خیابان مشهد)، خیابان داوران به سمت فله قرآن (خیابان مشهد)، مسجد سیدها تا میدان ولی عصر (عج) و مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی (ره) و از خیابان قایم مقام فراهانی (تقاطع مولوی) به سمت میدان شورا در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی کلانشهر اراک از میدان شریعتی به سمت میدان شهدا، پل جهاد به سمت مصلی بیت المقدس، خیابان آیت الله غفاری و تقاطع خیابان دانشگاه به سمت مصلی بیت المقدس و پل برق به سمت مسجد سیدها نیز اعمال می شود.
سرهنگ امیدی اظهار کرد: خیابان ها و مناطق کلانشهر اراک نیز که مسیر عبور هیات های عزادارای است با محدودیت های مقطعی تردد همراه است.
وی تصریح کرد: تمام عوامل پلیس راهور برای ارایه خدمات مطلوب به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی به کار گرفته شده و انتظار است مردم مانند سال های گذشته همکاری خوبی با ماموران داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: انتظار است مردم در این ایام از خودروهای شخصی استفاده نکنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه، در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده پارک نکنند.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهایی که در مسیر هیات ها پارک کرده باشند با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کند.
2 هزار مداح ساماندهی شده از سوی کانون مداحان استان مرکزی در حدود 500 هیات عزاداری فعالیت می کنند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.