به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در ششمین روز از دهه فجر در سفر به شهر میلاجرد و دیدار با خانواده شهید قربانعلی غلامحسینی افزود: شهدا با شناخت و تفکر عمیق در راه حق و انسانیت گام برداشتند و خون خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.
وی بیان کرد: شهدا به این باور رسیده بودند که انقلاب اسلامی می تواند در تغییر مناسبات جهان، دفاع از مردم آزادی خواه، اشاعه انسانیت و حقیقت موثر باشد.
استاندار مرکزی ادامه داد: تکلیف مهم آحاد مردم و مسئولان امروز این است که با نحوه رفتار و عملکرد خود، راه شهدا ادامه دهند.
آقازاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران گنجینه ارزشمندی است که باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود و هر یک از افراد جامعه موکلف هستند با تفکر و عمل خود اندوخته ای به این گنجینه بیفزایند.
شهید قربانعلی غلامحسینی متولد سال 1348 شهر میلاجرد است که در سال 67 در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت رسید.
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهر میلاجرد در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
بهره برداری از دکل مخابراتی همراه اول میلاجرد، چاه آب اشامیدنی میلاجرد، روکش آسفالت محور کمیجان - قهاوند و کارخانه سیما طب مهر ایرانیان، طرح هایی است که در سفر استاندار مرکزی به کمیجان به بهره برداری می رسد.
دیدار با خانواده معظم شهید غلامحسین کوخایی و دیدار با مردم کمیجان در مسجد امام زمان (عج) این شهر از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.
شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی است که در 96 کیلومتری شهر اراک واقع شده و دارای بیش از 40 هزار نفر جمعیت است.
3005/6991/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.