سرپرست فرمانداری زرندیه در آیین بهره برداری از این دو واحد تولیدی به خبرنگار ایرنا، گفت: یک از این واحد تولیدی بهره برداری شده در زمینه تولید انواع قرص،کپسول و مکمل های دارویی فعالیت می کند که در زمینی به مساحت سه هزار و 360 متر مربع راه اندازی شد.
محمد قناتی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این کارخانه تولید دارو، 98 میلیارد ریال است که زمینه اشتغال برای 20 نفر را فراهم کرده است.
وی در مورد دیگر واحد تولیدی که امروز به بهره برداری رسید، گفت: واحد تولید سفره های کاغذی یکبار مصرف نیز در زمینی به مساحت یک هزار و 960 متر مربع و زیر بنای 620 مترمربع در شهرک صنعتی مامونیه راه اندازی شده است.
قناتی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی نیز هشت هزار میلیون ریال است که زمینه اشتغال هشت نفر را به صورت مستقیم ایجاد کرد.
در سومین روز از دهه مبارک فجر همچنین 6 دستگاه خودرو نیسان که ارزش هر دستگاه از آنها357 میلیون ریال است از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه و مشارکت صندوق کارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی به مددجویان واگذار شد که منبع درآمدی برای 6 خانوار است.
شهرستان 64 هزار نفری زرندیه با داشتن افزون بر 400 واحد تولیدی بزرگ و کوچک یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی استان مرکزی است.
6539/4896/3075 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.