مصطفی آمره روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دولت تدبیر و امید 446 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده درحالی که در مدت فعالیت 25 ساله شرکت شهرکهای استان مرکزی تا پایان دولت دهم، یک هزار و 264 واحد صنعتی در این شهرک ها به بهره برداری رسید.
وی، میزان سرمایه گذاری در شرکت شهرک های این استان را تا پیش از دولت تدبیر و امید، 23 هزار و 170 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در پنج سال اخیر 24 هزار و 625 میلیارد ریال سرمایه در نواحی و شهرک های صنعتی استان جذب شده که درصد تغییرات این مهم به بیش از 106 درصد می رسد.
وی اضافه کرد: 110 هزار و 92 هکتار زمین تا سال 92 در اختیار شرکت شهرک های استان مرکزی بوده است اما، در دولت تدبیر و امید یک هزار و 212 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های استان قرار گرفته که بر اساس محاسبات سالانه بیش از 10 درصد رشد دارد.
آمره، میزان فضای سبز ایجاد شده در شهرک های صنعتی استان مرکزی در دولت تدبیر و امید 80 هکتار عنوان کرد و گفت: این شاخص تا پایان دولت دهم در مجموع 175 هکتار بود.
وی عنوان کرد: در پنج سال اخیر 146 لیتر بر ثانیه آب برای شهرک های صنعتی استان تامین شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی بیان کرد: میزان برق تامین شده در نواحی و شهرک های استان نیز در پنج سال اخیر 133 مگاوات بوده است.
استان مرکزی با حدود سه هزار واحد صنعتی رتبه نخست تنوع محصولات تولیدی، رتبه چهارم صنعت کشور و جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی را دارد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.