سرهنگ پاسدار علی فراهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح های عمرانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال تکمیل و تجهیز شده و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: خانه محروم، طرح آبرسانی، سرویس های بهداشتی، ساخت پل، جدول گذاری و ساماندهی معابر روستایی و ایجاد تصفیه خانه از مهمترین طرح های عمرانی سپاه روح الله استان مرکزی در ایام الله دهه فجر امسال است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: این نهاد انقلابی در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه در جامعه، نقش آفرینی می کند.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر صیانت از آرمان ها و ارش های انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، طرح محرومیت زدایی با بهره گیری از منابع داخلی این شجره طیبه را در دستور کار قرار داده که تا کنون موفقیت های چشمگیری نیز به دست آمده است.
سرهنگ پاسدار فراهانی بیان کرد: علاوه بر طرح های عمرانی، بیش از یک هزار و 800 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از سوی کمیته بسیج ستاد دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: سپاه روح الله استان مرکزی مسئولیت 2 کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان مرکزی را برعهده دارد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نورافشانی آسمان شهرهای مختلف استان، معاینه رایگان مردم در درمانگاه ثارالله سپاه روح الله و برگزاری 20 یادواره شهدا از مهمترین برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان مرکزی است.
سپاه روح الله استان مرکزی در شهر اراک مستقر است و در هر یک از شهرستان های 12 گانه استان نیز ناحیه مقاومت بسیج زیر نظر سپاه روح الله به مردم خدمات رسانی می کند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.