علیرضا عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در دلیجان از عصر روز شنبه آغاز شده و به صورت پراکنده ادامه دارد.
وی ادامه داد: چهار گروه راهداری با امکانات و تجهیزات برفروبی در جاده های دلیجان مستقر هستند و راه های این شهرستان را در 2 مرحله برفروبی کردند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای دلیجان خاطرنشان کرد: سه خودرو پراید که از تجهیزات ایمنی زمستانی برخوردار نبودند شامگاه شنبه در گردنه نراق با مشکل مواجه شدند و با امداد رسانی به موقع در تردد این خودرو ها تسهیل شد.
عباسی بیان کرد: در این مدت همچنین 300 تن نمک و ماسه نیز در گردنه های برف گیر این شهرستان پخش شده است.
وی اظهارکرد: ارتفاع برف در دلیجان به 10 سانتیمتر رسیده و در گردنه نراق ارتفاع برف تا 25 سانتیمتر نیز می رسد و به مسافرانی که قصد تردد در جاده های این شهرستان را دارند توصیه می شود که وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و امکانات زمستانی تجهیز کنند و مواد غذایی و پتو همراه داشته باشند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای دلیجان افزود: در حال حاضر تمامی راه های اصلی و فرعی در دلیجان باز است اما تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و به دلیل لغزندگی سطح جاده ها از تردد خودروهای فاقد تجهیزات در جاده ها جلوگیری می شود.
بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش برف تا غروب روز یکشبه به صورت پراکنده در دلیجان ادامه دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 51 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است طول راه های اصلی، فرعی و همسنگ این شهرستان 600 کیلومتر است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.