به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود گل محمدی در خطبه های نماز جمعه زرندیه گفت: در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، باید از ارزش ها وآرمان های نظام صیانت شود.
وی افزود: ساده زیستی مسئولان و ایستادگی در مقابل استعمارگران می تواند جامعه و کشور را به اهداف عالی خود برساند چرا که این راهبردها همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
خطیب جمعه موقت زرندیه تصریح کرد: باید عزت و عظمت ملت ایران در تمام دنیا حفظ و پاسداری شود، چرا که دشمنان از عزت و اقتدار ایران واهمه دارند.
حجت الاسلام گل محمدی در خصوص وقایع ششم بهمن در آمل، گفت: گروهای معاند و همسو با منافقین کوردل به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در آمل بودند که با هوشیاری مردم ناکام ماندند.
امام جمعه موقت زرندیه در خصوص مسئله فلسطین گفت: فلسطین و قدس شریف همچنان مسئله اول جهان اسلام است.
حجت الاسلام گل محمدی اضافه کرد: امروز دشمنان در جبهه جنگ نرم و با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال اهداف شوم خود هستند و همه باید با بصیرت در میدان حاضر باشند.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و5 شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان است که در چهار شهر آن نماز جمعه اقامه می شود.
6539/4896/3075 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.