حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: راه اندازی زیرساخت های فناوری ارتباطی و اینترنت با مختصات بومی ضروری است چرا که مدیریت فضای مجازی نیز ساماندهی می شود.
وی با تقدیر از نمایندگان مجلس مبنی بر تصویب اینترنت ارزان بیان کرد: همه تلاش ها باید برای تثبیت و توسعه شبکه ملی اینترنت در کشور فراهم شود.
امام جمعه خمین در سخنان دیگر خود بر نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف نمایندگان، نظارت بر اجرای قوانین است.
حجت اسلام حسینی با تقدیر از رئیس قوه قضائیه افزود: اقدام رییس قوه قضاییه در راستای مقابله با فساد اداری و معرفی قضات مختلف ستودنی است.
وی بیان کرد: همه مسئولان در قوه قضائیه، مجریه و مقننه با خدمت صادقانه، دلسوزانه، تواضع و جدیت در کار، زمینه توطئه سازی دشمنان را از بین ببرند.
خطیب جمعه خمین تاکید کرد: برنامه های دهه فرخنده فجر باشکوهتر از هرسال و در شان پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.
امام جمعه خمین گفت: همه دستاوردهای بعد از انقلاب تاکنون برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود و مسئولان با ارائه آمار صحیح و دقیق، موفقیت های بزرگ نظام را برای مردم ارائه دهند.
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر سال، 2017 را سال موفقیت انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: شکست داعش، پیروزی های یمن و افزایش توان دفاعی و رزمی، نشان از موفقیت جهان اسلام و جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی افزود: رزمایش بزرگ محمد رسول الله نشانه قدرت و عظمت جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر این که مردم برای دفاع از انقلاب و اسلام جان می دهند، بیان کرد: اگر چه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما مردم در هر شرایطی دست از دفاع از میهن و ارزش ها بر نمی دارند.
وی در سخنان اخر از دولت و مسئولان برای طرح آبرسانی به شهر خمین تقدیر کرد و افزود: با سفر وزیر نیرو به خمین در چهارشنبه گذشته، طرح انتقال آب از سد کوچری به خمین بهره برداری شد، که از تلاش دولت تقدیر می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.