به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن، آثار و برکات بسیاری داشته که نیازمند تشریح و تبیین برای لایه های مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان است.
وی ادامه داد: اگرچه نقاط ضعفی در برخی از دستگاه های اجرایی احساس می شود اما مهمترین اثر انقلاب اسلامی استقلال و آزادی است که ملت باید شکرگزار این نعمت الهی باشند.
امام جمعه اراک بیان کرد: دستگاه های نظارتی باید نسبت به عملکرد ادارات و نهادهای خدمت رسان توجه ویژه ای داشته باشند.
وی گفت: مجموعه مدیریت کشور و دستگاه های اجرایی در برابر مردم مسئول هستند و باید برای تامین و بهبود وضعیت معیشت آنان و ایجاد اشتغال مولد، برنامه ریزی های کاربردی بیاندیشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: عملکرد هوشیارانه و توام با تدبیر دلسوزی مسئولان اجرایی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی، به خوبی از سوی مردم دیده می شود، بنابراین همه منابع کشور باید در راستای توسعه پایدار و تقویت بنیه اقتصادی خانوارها بکار گرفته شود.
وی عدالت محوری و پرهیز از تبعیض را یکی دیگر از وظایف مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت: اگر فرصت اشتغال در یکی از نهادهای دولتی ایجاد می شود باید به در جامعه اطلاع رسانی شده و همه واجدان شرایط بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: اساس و اصول انقلاب اسلامی بر اساس حاکمیت عدالت است و مدیرانی که این مهم را زیرپا بگذارند و رابطه را جایگزین ضابطه کنند، هیچ جایگاهی در جامعه ندارند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: شمار زیادی از واحد های تولیدی در نقاط مختلف کشور و استان مرکزی به دلیل سوء مدیریت و واگذاری های بی برنامه به تعطیلی کشیده شده اند که لازم در این خصوص چاره اندیشی شود.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی(اراک) برگزار می شود.
/3075 /3017/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.