سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در پیامی که نسخه ای از آن به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش دراختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: قانون شوراهای آموزش و پرورش در سال1372 با هدف تحقق مشارکت و نظارت مردم در فرآیند آموزش و پرورش، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و تسهیلگری در فعالیت های اجرایی نظام تعلیم و تربیت تصویب شد.
وی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: نهاد آموزش و پرورش مرجع تربیت نسل آینده و بسترساز توسعه در تمامی ابعاد است که با بهره گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری نوین اطلاعات زمینه شکوفایی استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی و ایرانی دانش آموزان در حریم مقدس مدرسه را مهیا می کند.
استاندار مرکزی در ادامه این پیام افزوده است: آموزش و پرورش نظامی اجتماعی است که برای تحقق اهداف و برنامه های خود نیازمند مشارکت و همکاری همه اجزای نظام است و شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی ترین نهاد سیاستگذاری و تصمیم گیری استانی و شهرستانی زمینه مشارکت همه جانبه دراین نهاد فرهنگی و تربیتی را فراهم می کند.
آقازاده ابراز امیدواری کرده است: شورای آموزش و پرورش بتواند با تدوین و اجرای برنامه های اثربخش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، بستر مناسبی برای تربیت نسل متعهد، خلاق، قانونگرا و مسئولیت پذیر فراهم کند.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.