در مراسمی با حضور معاون استاندار مرکزی، محمد قناتی به‌عنوان سرپرست فرمانداری زرندیه معارفه شد.

به گزارش ایلنا از اراک، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این مراسم  اظهار داشت: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه‌افکنی بین اقوام و اقشار مختلف و جنگ‌های نیابتی با به وجود آوردن گروه‌های خبیثه‌ای چون داعش که تظاهر به دین اسلام و شرعیت دارند درصدد ضربه زدن به اسلام ناب بر آمدند که هیچ‌کدام از این تحرکات تکراری آنها جوابگو نبوده و نخواهد بود.

حقیقی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وحدت پایه‌گذاری شده توسط امام خمینی(ره) که توسط رهبر انقلاب در حال ادامه پیدا کردن است، از چهره بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار است و حضور ایران در نشست‌های مهم دنیا نشات گرفته از این امر است و با تدبیر از این تحدیدها فارق آمده ایم.

وی با اشاره به حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: راهپیمایی 13 دی‌ماه در نقاط مختلف استان‌مرکزی در اعتراض و محکوم کردن اغتشاشات اخیر ثابت کرد مردم ایران در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبری همواره ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور نمی‌دهند و هر کجا احساس شود با هوشیاری و حضور آگاهانه اقدامات دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند و همیشه دشمنان و استبداد و استکبار از نفوذ عاجز مانده است .

حقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد :نکته حایز اهمیت برای مسوولین به عنوان خادمین ملت تکریم مردم می باشد که ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی باید مردم این تکریم را احساس کرده و با عمل به وعده ها آن را ببینند تا مشارکت مردمی و اتحاد تقویت شود و تکریم تنها به معنی ملاقات عمومی نمی باشد و به خواسته ها و مطالبات مردم با عمل گرایی و ملاقات موثر باید نتجه حاصل شود و فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید پاسخگوی مردم باشد و نظارت و ارزیابی از دستگاه ها در این زمینه صورت بگیرد و مسوولین به وعدده های خود عمل کنند .

معاون استاندار افزود : اقدامات دولت در بخش های مختلف باید به مردم اطلاع رسانی شود و باید  پاسخگوی مناسب به رسانه ها باشیم و قطعا رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولین هستند و رسانه ها نیز با انتقاد سازنده و رعایت صلاح ملی یاری گر مسوولین خواهند بود .

ایشان با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد اظهار داشت : تعامل با کلیه گرو ه هایی که در چارچوب قانون فعالیت می کنند ضامن امنیت جامعه می باشند  و ایجاد وفاق و همدلی بین احزاب ، گرو ها ، نهادها و .. برای ایجاد نشاط سیاسی در جهت پیشبرد اهداف این نظام و دولت باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد و در این زمینه اقدام نمایند و فرمانداران باید از تعامل و همکاری احزاب در راستای توسعه شهرستان استفاده کنند .

حقیقی ادامه داد: جوانان برای بیان خواسته های قلبی خود نباید لکنت زبان بگیرند   و بدون شک حضور جوانان در عرصه های مختلف زمینه کسب توفیقات زیادی را در حوزه های مختلف فراهم می کند و از جوانان شایسته به عنوان فرصت و ثروت استفاده شود و جوانان نیز در چارچوب قانون فعالیت کنند .

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار اضافه کرد : شهرداران و شوراها برنامه های اجرایی را در راستایی کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند و در بحث مشارکت مردم با ارایه طرح های کاربردی  نقش موثری در سطح شهرستان ایفا کنند . 

وی با اشاره به  ایجاد و گسترش اتحاد و همدلی و حدت  بین مردم افزود :  برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم باید اعتماد مردم به مسوولین تقویت شود  و لزوم به وجود آمدن اعتماد رضایت از عملکرد مسوولین توسط مردم است که در نتیجه به مشارکت مردم در زمینه های مختلف در راستای توسعه ختم می شود   .

در این جلسه با تقدیر از اقدامات جعفر نخستین فرماندار پیشین زرندیه  ،با اهدای حکم استاندار توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری محمد قناتی به عنوان سرپرست فرمانداری زرندیه معارفه شد. گفتنی است نخستین به عنوان سرپرست حوزه استاندار یزد معرفی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.