به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : عشق مردم به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در دنیا بی سابقه است و آنان در طول چهار دهه اخیر همواره با پیروی و اطاعت از اوامر رهبری از دین و ارزش های اسلامی دفاع کرده اند.
وی گفت : اکنون 9 دی در سراسر جهان به عنوان اتحاد مردم با رهبر عزیزشان به عنوان یک سنبل شناخته شده و حیرت و شگفتی بسیاری را برانگیخته است.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود : فتنه و شکست فتنه گران در 9 دی ماه 1388 به دست مردم ولایتمدار رقم خورد .
وی ادامه داد : ایجاد فتنه و آشوب از یک سال پیشتر در جلسه ای در آمریکا برنامه ریزی شده بود و قصد داشتند با جسارت به مقدسات و سردادن شعار هایی جمهوری اسلامی را ساقط کنند ، غافل از اینکه مردم خدا جو و شهادت طلب ایران اسلامی به صورت خودجوش در مقابل دسایس دشمنان می ایستند و واهمه ای از نثار خون خویش ندارد.
امام جمعه ساری گفت : مردم باید بیشتر هوشیار و بیدار باشند زیرا دشمنان از جمهوری اسلامی سیلی محکمی خورده اند و به هوش باشیم که هرگز از فتنه انگیزی و شرارت دست نخواهند کشید.
وی یکی از توطئه های دشمنان را تهمت زدن به مسئولان دانست و افزود : کسی که زمانی با بگم بگم ها سعی داشت خویش را حق به جانب قرار دهد و بالاخره هم هیچ خرفی نزد ، الان که کاره ای نیست با تهمت و افترا به مسئولان بلند پایه کشور می خواهد اغتشاش ایجاد کند.
طبرسی اضافه کرد : مسئولان انتقاد پذیر هستند و اگر ایرادی در کارشا می بینی با صراحت و با صداقت بیان کن ، اما پیش از آن خودت نیز باید پاسخگوی سو استفاده های مالی باشی.
امام جمعه ساری گفت : اینگونه افراد بدانند که با تهمت و افترا نه تنها کار خلاف شرع انجام می دهند بلکه نفرت و انزجار مردم را برای خود می خرند.
طبرسی با اعلام این که ترامپ در پیشنهاد اخیرش مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس شکست خورده است ، افزود : حتی کشورهای همپیمان شیطان بزرگ با این تصمیم ابلهانه ترامپ اظهار مخالفت کردند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.