محمد ابراهیم رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزم، اراده، اتحاد، انسجام و همدلی با هر گونه ناآرامی مخالف هستند و با اقتدار از نظام اسلامی خود پاسداری و حمایت می کنند.
وی با اشاره به وقایع روزهای اخیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی مناسبات، اهداف و راهبردهای ابرقدرت ها به ویژه آمریکا را در منطقه خاورمیانه با مشکلات و شکست مواجه کرده و توطئه های دشمن از ترس و هراس است.
وی اظهارکرد: سیاست ها و راهبرهای آمریکا به سمت تقویت رژیم صهیونیستی، تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف آن ها است طوری که هیچ قدرتی در کنار رژیم صهیونیستی و در مقابل زیاده خواهی آن ها نباشد اما ملت بیدار و انقلابی ایران با پیروی از ولایت فقیه همواره نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نیرنگ های آمریکا دامن زدن به تفرقه در کشورهای اسلامی است تا بتواند به ذخایر نفت و گاز این کشورها دست یابد.
وی ادامه داد: در این سال ها ایران اسلامی پرچم داری مقابله با زیاده خواهی های آمریکا را بر عهده داشته و جبهه مقاومت در مقابل این زیاده خواهی ها موفق بوده است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت گفت: مردم خواسته های به حقی دارند و دولت در خصوص حل مشکلات برنامه هایی را دنبال می کند تا مشکلات اقتصادی، بیکاری را کاهش می دهد.
رضایی ادامه داد: دولت با عزم راسخ خود برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی می کند و می طلبد در این راستا همه مسئولان با یکدیگر متحد باشند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم در همایش انسجام ملی در صحنه راه پیمایی حضور پیدا می کنند و با حضور معنادارشان اعلام می کنند مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان را از آرمان هایی که دارند دور نمی کند و مدافع ارزش ها و ولایت فقیه هستند.
آیین راهپیمایی حمایت از آرمان های نظام اسلامی در ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه در شهرستان های 12گانه استان مرکزی برگزار می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.