در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه به ایرنا استان مرکزی ارسال شد آمده است: امروز احاد مردم متدین، بیشتر از همیشه به ضرورت حفظ انسجام ملی و آرامش در جامعه پی برده و با حضور شکوهمند و باصلابت خود در صحنه، در برابر توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده و ضمن حفظ وحدت و انسجام، از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.
در این بیانیه افزوده شده است: دشمنان همواره از هوشیاری مردم وحشت دارند و به هر بهانه ای به این انسجام و وحدت آسیب زده و از بیان خواسته های به حق و انتظارات مردم در ارایه خدمات مطلوبتر سوء استفاده کرده و موج سواری می کنند.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر شاهد برخی تجمعات مردمی در مورد مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی در برخی از شهرها بودیم که باید گفت مردم عزیز ایران دچار برخی مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی هستند.
در این بیانیه خاطر نشان شده است: دولت و مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری، اجرای فرامین ایشان و اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات موجود و ایجاد رونق کسب و کار و حمایت از تولید ملی بر این مشکلات غلبه کنند.
در این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی نیز با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات به حق مردم، در کنار دولت و مسئولان اجرایی آماده هر گونه کمک و مساعدت است.
در این بیانیه افزوده شده است: عده ای معلوم الحال و سودحو با پیوند زدن مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی در صدد آمدند تا از این فضای موجود سوءاستفاده کرده و با دادن شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام اسلامی و مسئولان، این اعتراضات را به بیراهه و انحراف بکشانند.
در این بیانیه ادامه داده شده است: رسانه های معاند نیز در فضای مجازی همه توان خود را به کار گرفتند تا با تهبیج مردم و ایجاد فضای تنش زا و هیجانی به این حرکت کمک کنند و متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به اموال مردم توسط برخی افراد معاند در برخی شهرها بودیم.
در این بیانیه خاطر نشان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکوم کردن این حرکات کور و تخریب اموال عمومی، از همه مردم و مسئولان می خواهند ضمن حفظ آرامش و انسجام خود و رعایت قانون، این حرکت مذبوحانه را در نطفه خفه کرده و اجازه سوء استفاده به اغتشاشگران و فریب خوردگان را ندهند.
در این بیانیه گفته شده است: بی شک حل مشکلات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و حفظ آرامش و وحدت مردم می باشد و مجلس شورای اسلامی هنگام بررسی و تصویب بودجه به طور یقین دغدغه های مردم شریف را مدنظر داشته و برطرف می کند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.