به گزارش ایرنا، کاوه فلک افلاکی عصر شنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: ساکنان و مالکان طرح 55 متری خواستار نظر و مصوبه شورای اسلامی در خصوص این طرح هستند و باید در مهلت مقرر پاسخ آنان داده شود.
یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست گفت: تعیین تکلیف طرح 55 متری اراک یکی از شعارهای انتخاباتی منتخبان مردم در شورای اسلامی دوره پنجم بوده و باید با جدیت پیگیری شود.
ایرج رضایی افزود: تعیین تکلیف نهایی این طرح باید توسط شورای عالی شهرسازی انجام شود و امید است هر چه زودتر تکلیف آن مشخص شود.
وی بیان کرد: طرح 55 متری تنها مشکل اراک نیست و علاوه بر این، طرح خیابان های ادبجو، حصار و شهید بهشتی نیز چندین سال است که بلاتکلیف مانده است و باید برای آنها نیز چاره اندیشی و تصمیم گیری صورت گیرد.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک وارتان بوقاسیان عضو شورای خلیفه گری ارامنه اراک نیز حضور داشت.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در بخشی از سخنانش با تبریک سال نو میلادی گفت: ارامنه از گذشته در استان مرکزی ساکن بوده اما شمار آنان کاهش یافته و تعدادی نیز به تهران و خارج از کشور عزیمت کرده اند.
فلک افلاکی ادامه داد: هم اکنون نیز تعدادی از خانواده های ارامنه در منطقه سه راه ارامنه اراک ساکن هستند و کلیسای ارامنه اراک در سال 79 به ثبت ملی ایران رسیده و از آثار بسیار ارزشمند است.
قبل از برگزاری صحن علنی شورای شهر، مالکان و ساکنان طرح 55 متری اراک در مقابل شورای این شهر حاضر و خواستار تعیین تکلیف سریع این طرح شدند.
طرح 55 متری اراک از سال 1383 در دستور کار شهرداری قرار گرفته و از میدان حضرت ولیعصر(عج) تا خیابان میرزای شیرازی به طول یک هزار و 800 متر است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.