به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه، افزود: این شهرستان سرمایه های انسانی ارزشمندی دارد که به مسائل و مشکلات منطقه به طور کامل واقف هستند و نیاز است که این توان به کار گرفته شود هرچند که انتصاب مدیران غیربومی در برخی موارد نیز مانعی ندارد.
وی تاکید کرد: انتصاب مدیران بومی به ویژه در سطح فرماندار اهمیت بیشتری دارد و باید مد نظر قرار گیرد.
امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش تعدی و تجاوز به منابع طبیعی را حرام شرعی و جرم قانونی دانست و گفت: منابع طبیعی متعلق به کل کشور است و کسی حق دست درازی به آن را ندارد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه بیان کرد زندگی روستایی و کشاورزان با زمین هایشان گره خورده و نباید به هر بهانه ای در اشتغال و زندگی روستائیان مشکل ایجاد شود.
خطیب جمعه شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت اقدامات فرهنگی و دینی تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی در حوزه فرهنگی و دینی باید در پیشبرد برنامه ها با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگی عمومی مشورت و هماهنگی داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی افزوددر خصوص سالروز حماسه 9 دی نیز افزود: دشمنان داخلی و خارجی با حمایت جانانه مردمی در 9 دی 88 در توطئه های خود بی نصیب مانده و مایوس شدند.
خظیب نماز جمعه ساوه افزود: در وقایع سال 88 به بنیادهای نظام حمله شد که هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام را نشانه گرفته بودند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های حماسه 9 دی مردمی بودن آن و همچنین بصیرت و آگاهی است و اجتماع عاشقان ولایت در این روز ثابت کرد که وقتی نیروی مردمی در صحنه باشد توطئه های دشمنان خنثی می شود.
نماز عبادی و سیاسی جمعه استان مرکزی در 33 نقطه شهری برگزار می شود.
ساوه دومین کانون جمعیتی و یکی از قطب های مهم تولید و صنعت استان مرکزی است.
6539/6013/خبرنگار:یحیی معماری- زینب احمر***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.