به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر بعد از ظهر دوشنبه به نقل از بهرام نکیسا در نشست هم‌اندیشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری کشورافزود: سواحل و منابع طبیعی از جمله زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای استان بوشهر است که در این راستا کارگاه‌های مختلف آموزشی برای دهیاران برپا شده است.
نکیسا اضافه کرد: اجرای طرح‌‌های گردشگری روستایی نه تنها سبب رونق اقتصادی و اجتماعی می‌شود بلکه زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، بهبود معیشت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها را نیز فراهم می‌کند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت جاذبه‌های توریستی روستاهای استان بوشهر، زیرساخت‌های این قابلیت‌ها در روستاهای استان توسعه می‌یابد.
نکیسا با تاکید بر مشارکت دهیاران در توسعه زیرساخت‌های گردشگری افزود: از آنجائی که مشاغل فراوانی درعرصه صنعت توریسم نهفته، شایسته است شوراهای اسلامی و دهیاران به زیرساخت‌های گردشگری روستاها توجه جدی کنند.
وی یادآور شد: استان بوشهر در حوزه گردشگری روستایی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که این قابلیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.
نکیسا با اشاره به همایش دهیاران روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر گفت: این همایش با هدف ترویج صنعت توریسم و بهره‌مندی از تجربه دهیاران مناطق مختلف کشور برای توسعه زیرساخت‌ روستاهای هدف گردشگری به مدت 2 روز در استان بوشهر برپاست.
6047/7212**
خبرنگار و انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.