رحیم حسین نسب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای روزهای شنبه و سه شنبه خود را از فرودگاه اراک به مقصد مشهد به علت انجام یک سری سرویس های دوره ای تا آخر دیماه لغو کرده است.
وی اظهار کرد:پرواز اراک - مشهد به محض اتمام این سرویس ها به شرایط عادی باز می گردد و مردم می توانند از خدمات فرودگاهی در این استان بهره مند شوند.
مدیرفرودگاه اراک گفت: مردم استان مرکزی از پرواز اراک - مشهد در هر سورت پرواز با ظرفیت 100 نفر مسافر استقبال خوبی دارند بنابراین همه تلاش ها برای دایر شدن این خط پروازی در حال انجام است.
حسین نسب توضیح داد: پرواز مشهد از تهران آغاز و سپس در اراک با سوار کردن مسافران به مقصد مشهد انجام می شود.
وی اظهار کرد: همچنین پروازهای فرودگاه اراک به مقصد عسلویه هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 11 با 120 تا 130 مسافر در حال انجام است و پروازهای عتبات عالیات نیز تا 15 روز آینده برقرار می شود.
مدیرفرودگاه اراک گفت: هم اینک با مجموعه اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رونق فرودگاه اراک تا قبل از عید نوروز پروازهای اراک - تهران نیز راه اندازی خواهد شد.
تطویل باند فرودگاه اراک از سه هزارمتر به سه هزار و 700 متر، اجرای استریپ های دوطرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض 75 متر و طول سه هزار و 700 متر و همچنین اجرای حدود هفت هزار و 600 متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید محقق شده و این فرودگاه آمادگی لازم را برای پروازهای داخلی و خارجی را دارد.
6991/3075خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.