به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده روز شنبه در دیدار با خانواده شهید مسعود مرادی در روستای دهسد شهرستان خنداب، افزود: مسئولان باید هرچند گاهی از فعالیت ها و مشغله های روزانه فاصله گرفته و با دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن ارج نهادن به صبر و استقامت این قشر از جامعه، در راستای حل مشکلات آنان گام بردارند.
وی ادامه داد: خانواده ایثارگران و شهدا با دستان خود فرزندان رشید خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند و امروز نه تنها هیچ خواسته ای از مسئولان ندارند بلکه با کمال تواضع و فروتنی در تمامی صحنه ها آماده خدمت هستند.
استاندار مرکزی اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های شهدا تجلیل از ارزش هاست چرا که شهادت طلبی یکی از آرمان های نظام اسلامی است.
شهید مسعود مرادی در مهر ماه سال 1345 در روستای دهسد این شهرستان متولد و در سال 1362 در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است دیدار کرد.
بازدید از روند ساخت سیلوی گندم خنداب در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع و با ظرفیت 12 هزار و 500 تن و با سرمایه 40میلیارد ریالی و حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی بسته بندی کشمش روستای دهسد خنداب با سرمایه آورده 27 میلیارد ریال با زمینه اشتغال 17 نفر و آشنایی با آخرین اقدامات بیمارستان مهر و شرکت در شورای اداری شهرستان خنداب از دیگر برنامه های استاندار مرکزی در سفر یک روزه به این شهرستان بود.
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان خنداب به مقام شامخ شهدای این خطه ادای احترام کرد.
3017/6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.