رضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از آن است که سامانه بارشی با هسته سرد در روز چهارشنبه از غرب و شمال غربی وارد کشور می شود که این سامانه به تدریج نوار شمال کشور، مناطق غربی و دامنه های البرز و زاگرس و با شدت کمتر استان مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بر این اساس وضعیت هوای این استان تا اواخر وقت امروز(دوشنبه) به صورت صاف تا کمی ابری در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی و غبار محلی است.
وی ادامه داد: در روز سه شنبه هوای استان مرکزی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است و در اواخر وقت افزایش ابرناکی پیش بینی می شود.
مرادی گفت:هوای استان مرکزی برای روز چهارشنبه نیز به صورت نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد، در روز پنجشنبه، نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید و کاهش دما و در جمعه به صورت قسمتی ابری، مه آلود گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار برف و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
مرادی گفت: دمای هوای مناطق مختلف این استان از امروز تا سه روز آینده به تدریج افزایش می یابد اما از پنجشنبه تا شنبه به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داشت.
در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون 3 و 9 دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.