به گزارش ایرنا، این دیدار که با حضور بیش از 10 هزار تماشاچی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد یاران بصیری به امید پیروزی پا به میدان گذاشتند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از سه بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده بود با روحیه ای مضاعف مقابل حریف کرمانی خود ظاهر شد که دقایق اولیه بازی را نیز با تسلط کامل توپ و میدان را در اختیار داشت.
داور مسابقه در دقیقه دهم بازی در اقدامی عجیب و بحث برانگیز حسین احمدلو بازیکن آلومینیوم اراک را به خاطر یک خطای ساده با نشان دادن کارت قرمز از بازی اخراج کرد.
در حالی که آلومینوم اراک در 10 دقیقه اول بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و 2 موقعیت ایده آل نیز روی دروازه حریف ایجاد کردد، این اشتباه داوری جریان بازی را به کلی به نفع تیم مس کرمان تغییر داد.
یاران مس کرمان رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه 37 بازی احمد حیات منش اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست بازی با برتری مسی ها به پایان برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیمه دوم را نیز با تسلط کامل آغاز کرد اما این تیم مس بود که در یک ضد حمله و روی حرکت تیمی توسط یاسر فیضی موفق شد دروازه آلومینیوم را باز کند تا به یک پیروزی دلچسب 2 بر صفر دست پیدا کند.
تیم آلومینیوم اراک با 18 امتیار در رده چهاردهم لیگ آزادگان کشور قرار دارد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.