به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج شامگاه جمعه در آیین یادواره شهدای محله هپکو اراک در مسجد الزهرا(س) این شهر، افزود: جنگ تحمیلی مقابله 2 کشور ایران و عراق نبود بلکه مقابله همه ابر قدرت های جهان با نظام اسلامی بود که به فضل خداوند، رزمندگان اسلام و ملت غیور ایران اسلامی، دشمن متجاوز را از خاک پاک وطن بیرون کردند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام از تسلیحات نظامی پیشرفته ای برخوردار نبودند و تجهیز به سلاح تقوا وشتیبانی از ولایت عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: در محاصره آبادان و ارتفاعات بازی دراز از سوی دشمن بعثی، رزمندگان اسلام در سخت ترین محاصره قرار داشتند اما با دست خالی موفق شدند محاصره را شکسته و دشمن را مجبور به فرار کنند.
سردار عروج اظهار کرد: دشمنان نظام اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات ملت ایران به خصوص جوانان هستند و ملت باید نسبت به توطئه های آنها هوشیار باشند.
وی گفت: روحیه بسیجی گری به مثابه این است که افراد با همه وجود برای آبادانی کشور و آسایش و آرامش هموطنان تلاش می کنند بدون اینکه چشمداشت و انتظاری برای خود داشته باشند.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: نبرد بزرگ دشمن با مسلمانان به خصوص شیعیان ایران، تخریب زیرساخت های معنوی و عشق به اهل بیت(ع) است و مردم باید این توطئه های دشمنان را به خوبی درک کرده وبا تمام توان در راستای خنثی سازی آن گام بردارند.
شهرستان اراک 2 هزار و 600 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.