به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره شهدای محله جهانگیری اراک در مسجد چهارده معصوم (ع)این محله، افزود: ولایت پذیری تفکری ناب و ارزشی است و رزمندگان اسلام با این رویه توانستند با کمترین تجهیزات رزمی، رژیم بعثی را که کیلومترها به خاک ایران پیشروی کرده بود از کشور بیرون برانند و پاسخی دندان شکن به دشمنان نظام اسلامی دهند.
وی، دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: شالوده انقلاب اسلامی ایران برگرفته ازسیره حضرت سیدالشهدا(ع) است و رزمندگان اسلام نیز با روحیه ای مملو از شور حسینی در مقابل دشمن بعثی صف آرایی می کردند.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ارزش های دینی و بینش بسیجی آن چنان در وجود رزمندگان اسلام موج می زد که هر یک در خطوط مقدم جبهه ها از دیگری سبقت می گرفت و این ارزش در کمتر جایی از جهان نظیر دارد.
وی اظهار کرد: بزرگترین پیامی که دفاع مقدس داشت انسجام و وحدت درجامعه است چراکه با بهره گیری از این روحیه می توان همه مشکلات را حل و فصل کرد.
سردار عروج، بسیج را نماد مقاومت و روحیه انقلابی گری ملت ایران دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس، پشتیبانی قاطع از ولایت فقیه در برابر هجمه های دشمنان نظام اسلامی در جامعه رسالت مهم بسیجیان است.
وی بیان کرد: رسالت بسیجیان مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است و باید همه داشته ها و ظرفیت های علمی خود را در راستای تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به کار بگیرند.
شهرستان اراک 2 هزار و 600 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.