به گزارش ایرنا، جهانبخش قنبری روز سه شنبه در آیین افتتاح بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 2 کشوری در اراک افزود: قصه گویی ابزار تربیتی تاثیرگذار است که بهره گیری هدفمند از آن می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت مشارکت عمومی در جامعه اثرگذاری مستقیم داشته باشد.
وی اظهار کرد: درجشنواره بین المللی قصه گویی 39 قصه گو از استان های مرکزی، قم، ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان و کردستان به مدت 2 روز به رقابت می پردازند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: در بیستمین رقابت های بین المللی قصه گویی امسال 31 استان کشور به پنج منطقه تقسیم شده اند که استان مرکزی در گروه منطقه 2 و به عنوان میزبان رقابت ها انتخاب شده است.
وی اظهار کرد: در جریان رقابت های این جشنواره از پنج منطقه کشوری سه منتخب به مرحله بین المللی راه پیدا خواهند کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: داوری این رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی توسط مجید قناد، محمد سیمین زاری و حسن دولت آبادی انجام می شود.
قنبری افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، کاهش آسیب اجتماعی و افزایش روحیه مشارکت عمومی رویکرد این جشنوراه بین المللی است.
وی اظهار کرد: برگزاری قصه گویی در مناطق حاشیه ای، سکونتگاه های غیررسمی، مراکز شبه خانواده و کودکان کار از دیگر برنامه های جنبی این جشنوراه در اراک است.
بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی از اول تا پنجم بهمن امسال با شرکت 11 کشور در 2 بخش داخلی و بین المللی برگزار می شود.
در این جشنواره بین المللی 52 منتخب از 31 استان کشور در بخش های قصه گویی نوجوان، پدربزرگ و مادربزرگ و قصه رضوی به رقابت می پردازند.
نهم آذرماه اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 2 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک برگزار می شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دارای 44 کانون ثابت، 2 کانون سیار و سه کانون پستی برای ارائه خدمات است.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.