به گزارش ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه در آیین گشایش کتابخانه پستی شهرستان اهر با تبریک ایام هفته ملی کودک، بر تلاش برای توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در موضوع کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: با آغاز فعالیت‌های این کتابخانه کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر از فعالیت‌های آن بهره‌مند خواهند شد.
هادی یوسف زاده توجه به ارتقای برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان را رویکرد اصلی کانون عنوان و اظهار امیدواری کرد: با مساعدت و همراهی مسئولان استانی و شهرستان اهر به ویژه فرماندار این شهرستان شاهد فعالیت‌ کتابخانه سیار روستایی در آینده نزدیک باشیم.
وی با تشریح برخی از برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک از استقبال گسترده خانواده‌ها و کودکان از این برنامه‌ها خبرداد و افزود: آئین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک به میزبانی مراکز کانون در سراسر استان و با حضور گسترده و پرشور کودکان و اولیای تربیتی در حال برگزاری است.
یوسف زاده ادامه داد:کتابخانه‌های پستی کانون آذربایجان شرقی پیش از این در شهرهای تبریز، مرند و میانه فعال بودند و با آغاز به کار کتابخانه پستی اهر تعداد کتابخانه‌ها پستی استان به چهار کتابخانه افزایش یافت.
فرماندار شهرستان اهر نیز با گرامیداشت « هفته ملی کودک »، کودکان را آینده‌سازان و سرمایه‌های عظیم اجتماعی دانست.
زاهد محمودی ترویج کتابخوانی را مهمترین شاخصه توسعه فرهنگی عنوان کرد و گفت: در جامعه امروزی و با رواج شبکه های مجازی، آشناسازی کودکان با کتاب نقش مهمی در تعالی شخصیت کودکان دارد.
خبرنگار: رضا بالاگر ** انتشار: رستگار
7225/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.