سیاوش درمنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک تیم تخصصی صنعتی نیز به همراه این 2 ماشین آلات سنگین به مناطق زلزله زده اعزام شده است.
وی ادامه داد: این جرثقیل ها با هدف انجام خدمات پاکسازی و جابه جایی اجسام بزرگ و سنگین به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
مدیر شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار کرد: عمده فعالیت جرثقیل های ارسال شده در شهر سر پل ذهاب است اما در صورتی که دیگر شهرهای زلزله زده نیز به خدمات این تجهیزات و ماشین آلات نیازداشته باشند آمادگی حضور برای کمک رسانی وجود دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این جرثقیل ها ظرفیت جابه جایی کالاهای 40 تا 50 تن را دارند می توانند در روند خاکبرداری و ساخت منازل تخریب شده تسهیل و تسریع کنند.
درمنی شرایط کارخانه آذرآب را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه معوقات کارکنان این کارخانه پرداخت شده و روح تازه ای در کالبد این شرکت دمیده شده است.
وی اضافه کرد: شرکت صنایع آذرآب دارای ظرفیت های تولیدی قابل ملاحظه ای است که در بسیاری از موارد نیازمند راه اندازی شرکت های پایین دستی است اما به دلیل مدیریت ناکارآمد، مشکلات بسیاری بر این شرکت حاکم شده بود.
مدیر شرکت صنایع آذرآب اراک عنوان کرد: همراهی دولت در پرداخت معوقات کارگران این واحد صنعتی مادر تخصصی ارزشمند و ستودنی بود چرا که اگر این پرداخت ها صورت نمی گرفت، کارخانه با مشکلات مختلف روبه رو می شد.
شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.
این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.
/6013/3017/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.