به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه چهارشنبه در همایش یاوران وقف استان مرکزی افزود: رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی ریشه کفر و نفاق را در منطقه برچیدند و این چنین شد که امنیت و آرامش در سوریه و عراق حاکم شد.
وی ادامه داد: هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آیت الله سیستانی و رشادت های رزمندگان اسلام جلوه های زیبایی از مقاومت را خلق کرد و با آزادسازی بوکمال آخرین پایگاه داعش نیز فرو ریخت و یک بار دیگر جبهه حق و عدالت بر جبهه کفر و نفاق به پیروزی رسید.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی آزاد سازی بوکمال را فتح الفتوح مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان نشان دادند که با وحدت و همدلی می توان به راحتی دشمنان را شکست داد.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص هفته بسیج نیز گفت: بسیج شجره طیبه یادگار امام راحل است که همواره در هر شرایطی یار و پشتیبان دولت ها بوده است.
مقدسی افزود: روحیه بسیجی گری امروزه به الگویی ارزشمند برای مسلمانان نقاط مختلف جهان شده است و غلبه بر داعش را نیز می توان به دلیل برخورداری رزمندگان از روحیه بسیجی دانست.
وی در خصوص دهه وقف نیز گفت: وقف در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اثر گذار است و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان باید نسبت به جذب یاوران وقف برنامه ریزی های کاربردی داشته باشد.
بیش از پنج هزار موقوفه در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.