حبیب شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این داوطلب نوعدوست تسهیلات 50 میلیون ریالی ازدواج فرزند خود را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کرد.
وی ادامه داد: این جمعیت با دایر کردن سه پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی به غیر از کمک مالی این خیر تاکنون 25 میلیارد و 200 میلیون ریال کمکهای نقدی مردمی را جمع آوری کرده است.
وی بیان کرد:مردم خمین نظیر هموطنان خود در مشارکت، ابراز همدردی و نوع دوستی با همنوع در زمان حوادث کم نظیر هستند و استقبال مردم برای کمک به زلزدگان غرب کشور تداوم دارد.
شریفی افزود: 500 دستگاه چادر و یکهزار تخته موکت، پتو و مقداری اقلام خوراکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه از سوی مردمان خیر اندیش خمین تاکنون ارسال شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر خمین گفت: برای جمع آوری کمک های مردمی به مردم زلزله زده تمامی امکانات بسیج شده است.
شریفی از پتو، چادر، انواع کنسرو و آب معدنی به عنوان مهمترین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان نام برد و گفت: علاوه بر این مردم می توانند کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک های کشور واریز کنند.
وی همچنین از آمادگی خمین برای ارسال نیروی انسانی با تخصص های مختلف خبر داد و گفت: برای جمع آوری بهتر کمک های مردمی نسبت به اطلاع رسانی نیز بایستی اقدام شود.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.