حمید نیکو همت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاراته کار اراکی افتخار چهار سال حضور در تیم ملی، مقام سومی آسیا سال گذشته در کشور اندونزی و نایب قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان را در کارنامه خود دارد.
وی ادامه داد: این کاراته کا اراکی سال گذشته با کسب مقام نخست مسابقات تیم ملی کاراته در قم برای سال چهارم حضور خود در تیم ملی مسجل کرد و پس از انجام یک سری مسابقات خرداد ماه سال جاری، به عنوان عضو تیم ملی کاراته انتخاب شد.
دبیر هیات کاراته استان مرکزی گفت: مجید نیکو همت پس از یک ماه حضور به عنوان عضو تیم ملی، تیر ماه امسال به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان اعزام و در این مسابقات به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.
نیکو همت افزود: این کاراته کا اراکی پس از کسب مقام سومی مسابقات جایزه بزرگ کاراته که اواسط مهرماه امسال در ترکیه برگزار شد اواخر مهر به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا اعزام و پس از قرار گیری در سخترین جدول این دوره از مسابقات، نایب قهرمانی جهان را به دست آورد.
نیکو همت گفت: این کارته کا اراکی در دیداری حساس ماقبل فینال، مقابل حریفی از کشور اسپانیا قرار گرفت و با وجود شرایط میزبانی در مسابقه ای سخت مقابل این ورزشکار با اقتدار به پیروزی دست یافت و به فینال مثبت 70 کیلوگرم جوانان این دوره از مسابقات راه یافت.
وی ادامه داد: در فینال این دوره از مسابقات مجید نیکو همت با وجود ضرب دیدگی پای راست، با قدرت بر روی تاتامی حاضر شد و این مسابقه را با نتیجه 2 بر صفر به حریف ژاپنی خود واگذار و نایب قهرمانی جهان را به دست آورد.
دبیر هیات کاراته استان مرکزی گفت: سه کاراته کار از این استان به مسابقات کاراته قهرمانی جهان نوجوانان، جوانان و امید اسپانیا اعزام شده اند.
هم اکنون 9 هزار نفر به صورت سازمان یافته در هیات کاراته استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075/خبرنگار: مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.