حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرندیه افزود: نگاه نظام مقدس اسلامی و رویکرد ملت مسلمان ایران در برجام به عنوان راهی برای باز پس گیری حقوق ضایع شده و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در پایبندی به قوانین بین المللی است.
امام جمعه زرندیه ادامه داد: تحریم، تهدید و نقض آشکار قوانین بین المللی از سوی طرف مقابل، سودایی بیش نیست و ملت ایران با تمام توان و قوا پشتیبان فرامین مقام معظم رهبری و هدایت های حکیمانه معظم له است .
امام جمعه زرندیه تصریح کرد: در صورت نقض برجام و بد عهدی آمریکا در پایبندی به قوانین بین المللی، بار دیگر بی اعتمادی دنیا نسبت به نظام سلطه نمایان می شود.
خطیب جمعه زرندیه افزود: آمریکا و دشمنان اسلام و ملت ایران بدانند، تنها با احترام به ملت شریف و بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به رسمیت شناختن حق و حقوق ملت می توانند چهره نامشروع خود را اصلاح کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی اضافه کرد: ملت ایران از امام خمینی (ره) آموختند که با پیروی از ولایت فقیه می توان به حق و حقوق قانونی دست یافت و با ظلم و جور مبارزه کرد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود ورازقان است و در چهار شهر آن نماز عبادی، سیاسی جمعه اقامه می شود.
4896/3075 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.