سرهنگ اسفندیار نظری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر در قالب سه محموله 90 کیلو و 500 گرمی ، 40 کیلویی و 15 کیلویی در سه روز گذشته از خودروهای عبوری در ایستگاه های بازرسی کشف شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در بستر انجام تحقیقات ویژه، از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر به مرکز کشور مطلع شدند.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از جابه جایی این محموله به سرعت ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات لازم را جهت شناسایی این خودرو آغاز کردند که در نهایت ، پس از گذشت ساعاتی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر و متوقف کردن آن شدند.
سرهنگ نظری گفت:در این عملیات مقدار 90 کیلو و 500 گرم تریاک که به گونه ای ماهرانه در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی دلیجان گفت: در عملیاتی دیگر، 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک خودروی عبوری که در پوشش سفر خانوادگی از استان های جنوبی راهی تهران بودند، کشف و ضبط شد.
سرهنگ نظری افزود: در عملیات دیگر نیز با هوشیاری ماموران پلیس، 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه پیکان وانت کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این عملیات ها سه متهم با تشکیل پرونده همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.