محمود زمانی قمی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، افزود: راهبری هوشمندانه برنامه های امنیت و انتظامی استان رضایتمندی مردم را در پی داشته و در عرصه های مختلف پلیس همواره به عنوان خادم مردم با اقتدار و نیزبینی حضور دارد.
وی اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در کشور حیاتی است و این نهاد به عنوان ارگان اثرگذار در جلب رضایت و اعتماد مردم موفق عمل کرده است.
استاندار استان مرکزی گفت: امنیت از ضروری ترین نیازهای فرد، گروه و جامعه است که تامین این مهم به ویژه در حوزه اجتماعی برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در این دیدار گفت: اهداف پیش بینی شده در هفته ناجا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت شعار 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' برنامه ریزی و در حال اجراست.
سردار کیومرث عزیزی افزود: اقتدار پلیس به معنای قانونمندی، رعایت حقوق شهروندی و ناظم اجتماعی است و پلیس استان به بهترین شکل با هنجارشکنان برخورد دارد و امنیت و نظم را برقرار می کند.
وی اظهار کرد: عضویت فعال و اثربخش ناجا در شوراها و کمیسیون های متعدد فرهنگی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آنان، برنامه ریزی کارشناسی برای شناسایی دغدغه های مردمی بخشی از اقدامات پلیس در افزایش مشارکت و اعتماد اجتماعی است.
از 14 تا 21 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.