به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در همایش جوانان عاشورایی در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: دشمنان ایران اسلامی با هجمه سنگین فرهنگی از طریق ماهواره و فضای مجازی سعی در گمراه کردن جوانان کشور دارند و در چنین شرایطی گوش به فرمانی از ولایت فقیه راه نیک بخشی و سفینه نجات است.
وی ادامه داد:ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی است و باید همه برای صیانت از این اصل مترقی اسلامی بیش از پیش در صحنه حاضر باشیم.
امام جمعه اراک گفت: پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است و تمام اقشار باید به رعایت این اصل مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
وی اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی وظیفه دارند، با رهبری مقام عظمای ولایت، راه امام راحل را ادامه دهند و با پیروی از خط رهبری و منویات مقام معظم رهبری اندیشه‌های امام خمینی ( ره ) را در دنیا گسترش دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف امام حسین(ع) و مکتب عاشورا دانست وگفت: برای پرداختن به فریضه اجتماعی و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر باید علم و آگاهی و شناخت بیشتر حاصل شود وهمه در راستای تبیین این فریضه در جامعه تلاش کنند.
وی، در خصوص هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز گفت: سیره شهدای عاشورا و شهدای هشت سال جنگ چراغ راه جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی است.
همایش جوانان عاشورایی به صورت همزمان در همه نقاط کشور برگزار شد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.