مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن معرفی علیخانی ، از زحمات حجت الاسلام شیدایی امام جمعه سابق این شهر قدردانی کرد.
حجت الاسلام محمد انتظاری گفت : نمازجمعه هر شهر قلب فرهنگی آن منطقه محسوب می شود که یکی از وظایف آن ترویج سبک زندگی اسلامی است.
وی افزود: نمازهای جمعه علاوه بر مرکز وحدت به عنوان مرکز روشنگری و بصیرت افزایی نیز محسوب می شود.
وی همچنین با تسلیت ایام محرم و نامگذاری دهه اول این ماه به دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت : اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که شرایط برای تک تک افراد جامعه فراهم باشد، واجب عینی است.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران افزود : با توجه به ناهنجاری های زیاد در جامعه اجرای این فریضه در جامعه لازم و ضروری است.
انتظاری همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یاداور خاطرات دلداگی ، شجاعت ، شهادت طلبی و خاطرات هشت سال دفاع مقدس است.
وی ضمن قدردانی از حمایت های مسئولان شهرستان از ستاد نماز جمعه های شهرهای تابعه از انان خواست در جهت فراهم کردن زمین برای ساخت منزل مسکونی امام جمعه و مصلی نماز تلاش کنند.
حجت الاسلام علیخانی امام جمعه جدید سلمانشهر پیش از این امام جمعه مرزن آباد چالوس بود.
حجت الاسلام شیدانی به عنوان امام جمعه لشت نشاء شهرستان رشت در استان گیلان منصوب شد.
فرماندار شهرستان عباس آباد نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهدای اسلام ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت : هدف دولت اجرای طرح های نیمه تمام در شهرستان است.
حق الله کثیری افزود : با پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی و با حمایت جدی دولت طرح نیمه تمام بیمارستان 52 تختخوابی این شهرستان به پایان رسیده و در حال نصب تجهیزات پزشکی است.
وی گفت : هم اکنون نیروهای خدماتی و اداری این بیمارستان جذب شدند و مشغول آموزش های لازم هستند و پس از جذب نیروهای تخصصی ، بیمارستان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
فرماندار عباس اباد گفت : همچنین برخی از طرح های نیمه تمام این شهرستان شامل احداث پل ها، آسفالت ، تاسیسات زیربنایی و ... وجوددارد که مسئولان ادارات باید تا پایان سال نسبت به تکمیل آن تلاش کنند.
شهرستان عباس آباد با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.