سرهنگ ابوالفضل امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس اندیشیده شده و تمام نیروها در روز اول مهر در خیابان ها و مقابل مدارس حضور دارند.
وی بیان کرد: تجربه نشان داده ترافیک شهرهای استان مرکزی به ویژه کلانشهر اراک در روزهای نخست مهرماه 30 تا 35 درصد افزایش می یابد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: انتظار است در این روزها والدین همکاری خوبی با ماموران راهور داشته باشند تا گره های ترافیکی سنگین در نقاط مختلف ایجاد نشود.
سرهنگ امیدی عنوان کرد: سرویس های مدارس این استان در سال تحصیلی جدید از طریق چهار شرکت که زیر نظر آموزش و پرورش و شهرداری های استان هستند ساماندهی شده است.
وی گفت: به منظور ارایه خدمات به مردم و جلوگیری از مشکلات رفت و آمد مردم در شهرها، تنها 30 درصد از خودروهای تاکسیرانی برای سرویس مدارس انتخاب شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: تمام سرویس های مدارس باید دارای برچسب مخصوص باشند و پلیس سرویس هایی که این برچسب را نداشته باشند توقیف و علاوه بر جریمه 500 هزار ریالی مجاز به ادامه فعالیت نخواهند بود.
سرهنگ امیدی گفت: در سال تحصیلی جدید عملکرد رانندگان سرویس های مدارس در کلانشهر اراک از طریق دوربین های هوشمند نیز رصد می شود.
227 هزار دانش آموز استان مرکزی در سال تحصیلی 97-96 وارد 2 هزار و 269 مرکز آموزشی می شوند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.