قنبر موسی نژاد روزشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان کمک از طریق برپایی یک هزار و 88 پایگاه ثابت و سیار در استان جمع آوری شده است.
وی اظهار کرد: گام نخست جشن عاطفه ها در این استان در روزهای 23 و 24 شهریور ماه جاری در سطح 28 پایگاه نواحی مقاومت بسیج، 136 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره)، 170 پایگاه مستقر در مساجد و مراکز نیکوکاری و 754 پایگاه در آموزش و پرورش جمع آوری شد.
وی گفت: این کمک ها شامل پوشاک، نوشت افزار، کیف و کفش است که با اولویت بندی ظرف یک هفته در اختیار دانش آموزان نیازمند و مشمول قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 2 هزار و 500 جفت کفش توسط اصناف شهرستان اراک در استانه سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این استان تامین شده است.
موسی نژاد گفت: گام دوم جشن عاطفه ها در استان در 19 مهرماه جاری در مدارس و مراکز خیریه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تا پایان شهریورماه جاری آماده دریافت کمک های نقدی و جنسی مردم خیر استان مرکزی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: 12 میلیارد ریال کمک های نقدی و جنسی در سال گذشته در جشن عاطفه ها این استان جمع آوری شد.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود که در جشن عاطفه های امسال 15 میلیارد ریال جمع آوری شود که این کمک ها در اختیار هفت هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در جشن عاطفه های امسال پرداخت اینترنتی، نرم افزاری و پیامکی ازجمله شیوه هایی است برای حضور غیر فیزیکی افراد خیر در نظر گرفته شده است.
موسی نژاد در بخش دیگری از سخنانش افزود: 2 هزار و 200 کودک یتیم نیز در این استان تحت حمایت 15 هزار حامی هستند که سرانه پرداختی برای هر یتیم توسط حامیان در ماه سه میلیون ریال است.
موسی نژاد گفت: پنج هزار حامی طرح محسنین نیز چهار هزار و 800 کودک را تحت پوشش دارند که هر ماه 280 هزار ریال سرانه پرداختی برای هر یتیم را شامل می شود.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.